neděle 11. března 2012

Restaurace Pod Kletí II. aneb Holubovská nádražka.


Restaurace Pod Kletí:



3D model by
Jeff
Restaurace Pod Kletí. Bývalá "Nádražka" v Holubově prošla před pěti lety zásadní rekonstrukcí a přestavbou. Docela se povedla.


Tak jsem to nakonec dal. Pravda ... trvalo to 3, slovy TŘI !!! dny, :) ale docela je k poznání.
 Je fakt že štít do silnicenení až tak přesný dvojče, ale vzhledem k velikosti souboru jsem bastlil už tak dost abych to stáhnul alespon pod 6Mb a vyfocený to pořádně nemám. Takže výhledově, donazimy.
V zadní části nebylo vcelku moc co řešit. Jediný místo kde byl jeden pozinkovaný okap se svodem a ten jsem docela trefil.
 Zbytek klempířiny je v barvě, parket má dlaždicovou texturu ale origoš. Světla jsem nechal světlý aby trochu svítili.
Abych pravdu řekl, jsem rád že to mám z krku.


Žádné komentáře:

Okomentovat