středa 12. prosince 2012

Holašovice 8a


Tady máme chalupu č.p. 8 a základ máme hotov. Ještě tři stodoly, pumpu a je to. :) Textury jsem pro zvýraznění trochu nahnal do kontrastu. A asi se postupně vykašlu na to degradovat textury na hranici možností, jelikož exportní filtr na googlu (teď vlastně Trimble) to pak stejně shodí a zdegraduje pak všechny textury do nepoužitelné formy.


Trochu mne mrzí rozdíl v odstínu bíle barvy zdi, ale je to kompromis aby seděla barva zdobení .

Za domem mne čekají ještě navazující dvě stodoly a pak jedna "naštorc".








Květináče jsem tentokrát provedl tak že jsem je "promítl" na poloválec. Ve výsledku to nevypadá zle co myslíte? :) připište do komentáře klidně svůj názor.
 


Malá poznámka nakonec. Všimněte si na pozadí panorama Jaderné elektrárny Temelín. :) Chybí už jen ten obrovský mrak páry nad chladícími věžemi.

1 komentář:

  1. Budu rád když připíšete svůj postřeh. Kolikrát si nevšimnu i primitivní věci a opravuji to pak až třeba po přijetí do GE. :)

    OdpovědětVymazat