pátek 30. března 2012

Street Art of Old Shool

V zásadě proti Street Art již z podstaty své povahy nic nemám. Jen my někdy přijde že se zapomíná na dílka která jsou po ulicích již řadu let, a přesto jsou dosti opomíjena.
Široká 445-23:





Vím že to pro někoho bude něco zcela jiného, ale já mám tyhle "projevy" tvořivosti ve stejné škatulce. Vlastně mi připadne že právě tohle je původním zástupcem.  Protože na sobě pozoruji jak se čím dál více stávám konzervou, mám tyto nenápadné až konzervativní projevy stále více rád. Zde jsem si toho všiml například až při modelování domu.

 Do této části koukáme všichni.

Ale na celkový dům se detailně dívá málokdo. Stále jsme děsně busy. :)

Přitom kdybychom se dívali pozorněji... Zjistíme že jde původně o dům Spidermana. :)

Široká 445/23
JT - Mobil - Oprava, servis a prodej mobilních telefonů3D model od uživatele Jeff

Žádné komentáře:

Okomentovat