středa 12. prosince 2012

Holašovice 8

Holašovice.
Na internetu najdete nepřebernou spoustu informací. Každý si udělá o této obci, jež je (a já myslím že právem) zapsána do památek kulturního dědictví UNESCO svůj "obrázek" a představu. Jiný dojem ovšem má ten kdo si o této obci jen někde něco přečetl, jinak působí pokud přes tuto obec v zásadě denně projíždíte (a prodíráte se zástupy turistů) a jinak to jistě vnímá člověk který v této obci žije. Ono když vaříte a najednou za vámi blik..., otočíte se a koukáte v kuchyni máte turistu s foťákem. :)
Je nabíledni že když mám tuto obec za kopcem měl bych jí také zpracovat. Historie je dost podobná vetšině obcí v katastru Blanského lesa. Ale protože vidím že to nejsou jen kulisy ale že zde lidé opravdu žijí a nejde o žádný "skanzen" což si turisté často pletou, chci to udělat poctivě. A tak když už jsem měl nafoceno spadnul mi 1Tb disk bylo to k vzteku, ale už jsem konečně začal. 


Takže začneme sýpkou a zdí se vstupem, branou a vstupními dveřmi, číslo popisné 8. Pokusím se přinést pár informací které na internetu nenajdete. Budou přímo od zdroje. Takže držte palce ať se zadaří.


Protože objekty musí být pokusech raději jsem již dělal samostatně sýpku,

a samostatně zeď s branou a dveřmi.




Bránu budu muset ještě poladit. V GE se nepřeloží mříž v horní části brány. Takhle to má vypadat, a opravdu jsem se snažil o co nejméně polygonů. Žádné tyče trubky.






Avšak po exportu do GE (kmz) to dopadne takhle. :( Takže nic moc

Žádné komentáře:

Okomentovat