sobota 15. prosince 2012

Holašovice-Infocentrum

Omlouvám se ale téměř tři dny jsem nyní ležel nemocný a nebyl schopen zatopit, něco sníst, vypít, dokonce ani kafe nebo cigáro jsem si nedal !!! :) Ale už to napravuji. Infocentrum je již hotové a dokonce se podařilo (snad) srovnat i borcení textur. Ge totiž někdy nepracuje správně a háže mi modely o 90cm níž a také padá. :( Také budu muset zřejmě vyměnit nějaké železo v mém "Hellbox" PC. :)
 Jsou totiž věci mezi nebem a hárddiskem... Jen si trochu srovnám denní režim dodám screeny.  Mimochodem Dnes        21.12.    roku  2012    byla tato čísla i ve výsledku návštěvnosti stránek. Ráno bylo 1996  nyní je 2028. Takže všechno sedí je to dobrý. ;)




Holašovice-43-Infocentrum
Dnes zbylo trochu času (od 23:00 do1:30) :) a tak jsem začal další budovu v Holašovicích. Historická hodnota asi není moc veliká zato slouží dobře všem turistům a musím pochválit free WiFi hotspot. Občas tam přes něj volám když na parkovišti čekám na tu mojí. ;) Ale i tak je to poctivě udělaný dům a mně se líbí.





Avšak od posledního mapování terénu do Google Earth má SketchUp dosti problémy zejména v kopcovitých terénech, což pro mne znamená vlastně všude kde zrovna dělám. Tvarování terénu se totiž liší podle velikosti a zvětšení terénu když importuji terén do SketchUp. Vypadá to že záleží na velikosti (ploše) a přiblížení mapy. Zde je rozdíl kolem 1,6m výškově.



Žádné komentáře:

Okomentovat